Κλείσιμο σε 10 δευτερόλεπτα..
Κλείσιμο
Κλείσιμο σε 10 δευτερόλεπτα..
Κλείσιμο
07.06.2017

Πώς θα δημιουργήσετε ένα ημερολόγιο περιεχομένου;

Ετοιμάζεστε να διαχειριστείτε δημοσιεύσεις σε social media; Υλικό σε website; Ιδού ο καλύτερος φίλος σας!

Το ημερολόγιο δημοσιεύσεων (το λεγόμενο editorial calendar αγγλιστί) αποτελούσε ανέκαθεν τον καλύτερο φίλο του αρχισυντάκτη –τώρα και του διαχειριστή λογαριασμών στα social media. Η λογική λέει πως αν ασχολείστε ήδη με το «άθλημα», τότε θα γνωρίζετε πολύ καλά τη χρησιμότητά του, ωστόσο αν τώρα πραγματοποιείτε τα πρώτα σας βήματα ή σκέφτεστε να ξεκινήσετε, καλό είναι να συνηθίσετε όσο πιο άμεσα γίνεται στη χρήση του: θα σας βοηθήσει όσο τίποτε άλλο στον προγραμματισμό σας, επιτρέποντάς σας να διαχειριστείτε το περιεχόμενό σας με τον καλύτερο τρόπο.

Τι λέτε, πάμε να δούμε πώς θα φτιάξετε το δικό σας σε τρία απλά βήματα;


  1. Δημιουργήστε το ημερολόγιο

Τι πιο απλό; Χρησιμοποιήστε το Excel ή το Google Sheets, φροντίζοντας παράλληλα να χρωματίσετε καταλλήλως (προτιμήστε κάτι σε γκρι) τις μέρες που δεν θα ασχολείστε (Σαββατοκύριακα, αργίες ή και καμία, από εσάς εξαρτάται).

  1. Καθορίστε τα χρώματα

Η λογική λέει πως η ύλη σας θα πρέπει να καλύπτει μια συγκεκριμένη γκάμα θεματολογίας και ειδών περιεχομένου. Ορίστε διαφορετικό χρώμα για κάθε τύπο (π.χ. εικόνα, βίντεο, link, share αν μιλάμε για προφίλ στο Facebook, αφιέρωμα, how to, άποψη, παρουσίαση αν μιλάμε για site –ανεξαρτήτως περιεχομένου), έτσι ώστε να σχηματίζετε εικόνα για τη διαφορετικότητα των δημοσιεύσεών σας με μία μόνο ματιά.

  1. Μοιράστε το περιεχόμενο

Έχοντας κάνει την απαραίτητη προεργασία, ήρθε η ώρα να περάσετε στο… ζουμί! Χάρη στο ημερολόγιό σας, θα γνωρίζετε κατά πόσο είστε έτοιμοι για τις προσεχείς εβδομάδες, εντοπίζοντας άμεσα τις… τρύπες που παρουσιάζει η εικόνα σας. Θυμηθείτε να λάβετε υπ’ όψιν σας τυχόν εορτές, επετείους και σημαντικές ημερομηνίες (εκδηλώσεις και λοιπά γεγονότα) που μπορεί να επηρεάσουν την ύλη σας και βεβαιωθείτε ότι έχετε δώσει πρόσβαση σε όλους τους εμπλεκόμενους (αν διαχειρίζεστε οι ίδιοι τα deadlines τους, τότε δεν χρειάζεται).

Το περιεχόμενο που δημοσιεύεται/προγραμματίζεται μπορείτε να τα περάσετε με έντονη γραμματοσειρά ενώ αν υποψιαστείτε πως δύσκολα θα έχετε κάτι στην ώρα του, αντικαταστήστε το με κάτι άλλο δίχως να χάνετε χρόνο.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΠΟ DIGITAL STORIES
NEWS
Save