20.05.2018

Πώς ν' αντιμετωπίσεις μία κράμπα στο πέλμα

Ιδιαίτερα όταν κάνεις τη στάση «περιστέρι» στη γιόγκα.

Δεν είσαι η μόνη που παθαίνει κράμπες στο πέλμα κατά τη διάρκεια ενός μαθήματος yoga. Αυτό να το ξεκαθαρίσουμε. Το ανεπιθύμητο αυτό συμβάν τυχαίνει σε αρκετούς και κυρίως σε στάσεις όπως είναι το περιστέρι ή ο ήρωας όπου το πέλμα βρίσκεται σε μία ασυνήθιστη γι αυτό θέση. Μην αισθάνεσαι άσχημα γι αυτό.

Τι την προκαλεί;

H κράμπα είναι μια ξαφνική και ακούσια σύσπαση των μυών. Μπορεί να πάθεις μια κράμπα κατά τη διάρκεια των θέσεων που τεντώνουν τους μύες στο πόδι σας με τρόπους που δεν είναι συνηθισμένοι. Ακόμα κι αν κάνετε πολλά χρόνια γιόγκα, ο χρόνος που περνάς με το πέλμα σου να είναι έτσι είναι πολύ λίγος, και έτσι οι κράμπες μπορούν να επηρεάσουν ακόμη και τους πιο αφοσιωμένους μαθητές. Αυτοί δε, που φαίνεται να επηρεάζονται ιδιαίτερα είναι τα άτομα με επίπεδα πέλματα.

Η αφυδάτωση είναι ένας πολύ συνηθισμένος παράγοντας που παίζει ρόλο στις μυικές κράμπες. Κυρίως αν κάνεις hot yoga, μπορεί να ιδρώνεις και να αφυδατώνεσαι. Ή, μπορεί να μην έχεις πιει αρκετό νερό πριν το μάθημα. Επιπλέον, οι μυϊκές κράμπες μπορεί να αναπτυχθούν λόγω ανισορροπιών σε διάφορα άλατα του σώματος. Αυτά περιλαμβάνουν το νάτριο, κάλιο, ασβέστιο και μαγνήσιο. Εάν πίνεις πολύ νερό, αραιώνεις τα άλατα αυτά, οπότε είναι καλύτερο να πίνεις όταν διψάς κατά τη διάρκεια οποιασδήποτε δραστηριότητας. Μπορεί επίσης να μην έχεις αρκετά άλατα, γιατί έχεις παραλείψει γεύματα, έχεις μία όχι ισορροπημένη διατροφή ή παίρνεις φάρμακα που καταστρέφουν τους ηλεκτρολύτες σου.

Διαβάστε τη συνέχεια εδώ. 

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΠΟ WELLNESS
TRENDING NOW
NEWS
MOST SHARED
JUST PUBLISHED