Κλείσιμο σε 10 δευτερόλεπτα..
Κλείσιμο
Κλείσιμο σε 10 δευτερόλεπτα..
Κλείσιμο
25.04.2017

FAST FOWARD FESTIVAL: Δίνοντας φωνή στο μετανάστη

Η 4η διοργάνωση του πετυχημένου θεσμού της Στέγης του Ιδρύματος Ωνάση, που βγάζει ξανά το θεατή αναπάντεχα στο δημόσιο χώρο, ξεκινά στις 2 Μαίου με παγκόσμιες πρεμιέρες και αναθέσεις

DFTW_Kota Takeuchi, Time Traveller, 2015-, Courtesy of the artist and Don't Follow the Wind.

Don't follow the wind, στο Ξενοδοχείο Ακροπόλ στην Ομόνοια.

Φανταστείτε κατοίκους της Φουκοσίμα, Αθηναίους και πρόσφυγες να κάνουν πικ-νικ σε ένα no mans land, το εγκαταλελειμένο Αcropol Ηotel στην Ομόνοια. Ή μια περιπλάνηση σε 7 τοποθεσίες στη δυτική μεριά του Πειραιά ως τη Δραπετσώνα, στην οποία αποτυπώνεται η πολεοδομική μορφή μέσα από την ιστορικά συνεχή ροή των ανθρώπων, των προσφύγων, με τη υπογραφή ενός Ιάπωνα. Ή, ακόμη, μια παράσταση-εγκατάσταση ντοκιμαντέρ με πρωταγωνιστές και οδηγούς 6 ανήλικους πρόσφυγες από το Ιράκ, το Αφγανιστάν και τη Συρία.

Το 4ο Fast Forward Festival της Στέγης του ιδρύματος Ωνάση, που βγάζει ξανά το θεατή στο δημόσιο χώρο και δίνει πιο συντονισμένα φωνή σε αυτούς που συνήθως δεν έχουν, ξεκινά στις 2 Μαίου (διάρκεια μέχρι τις 14 Μαίου) με παγκόσμιες πρεμιέρες και αναθέσεις. Επιδιώκει κι αυτή τη φορά να δημιουργήσει νέους χώρους κοινής χρήσης, όπως σημειώνει η καλλιτεχνική του διευθύντρια Κάτια Αρφαρά.

Tο «Piraeus-Heterotopia» είναι η περιπατητική παράσταση του Ακίρα Τακαγιάμ  στο Πειραιά, μετά την ασιατική ανάλογη στο Τόκυο (2-14 Μαίου, είσοδος ελεύθερη). Η ιστορία του Πειραιά μέσα από συνεντεύξεις περιοίκων στην περιοχή του ρολογιού Σιλό είναι το «Heterochronia» του Χικάρου Φούτζι, η δεύτερη δουλειά Ιαπωνα στο FFF, που ξεκινά από το καφέ Janeiro στην Ομόνοια και καταλήγει στο Liberty (2-14 Μαίου),

Doppelbildwanne3mirror-(c) Rimini Apparat

O βραβευμένος με Χρυσό Λέοντα στη Biennale Βενετίας Γερμανός εικαστικός και γλύπτης Γκρέγκορ Σνάϊντερ  “εξαφανίζει” την Ομόνοια, στο «Invisible city» (2-14 Μαίου, είσοδος ελεύθερη).

Στο «Don't follow the wind»  δώδεκα καλλιτέχνες απ' όλο τον κόσμο συνδυάζουν   το εγκαταλειμμένο τοπίο του ξενοδοχείου «Ακροπόλ» με την κατεστραμμένη Φουκοσίμα (2-14 Μαίου).

Στην πλατεία Συντάγματος, ο Ολλανδός Ντράϊ Βερχόφεν στήνει το «Phobiarama», μια διαδραστική εγκατάσταση, μια μαύρη  τέντα που θέλει να ξορκίσει τις σύγχρονες φοβίες, περπατώντας με ένα μετανάστη.  

Ο Ντάνιελ Βέτσελ των Rimini Protokoll συναντά στο «Evros walk water 1&2» (3-8 Μαίου).  σε ένα ξενώνα των Εξαρχείων ασυνόδευτα προσφυγόπουλα. Το «Zvizdal – Chernobyl, so far so close» της κολλεκτίβας Berlin καταγράφει κινηματογραφικά την ιστορία ενός ηλικιωμένου ζευγαριού που δεν εγκατέλειψε ποτέ το Τσέρνομπιλ (1-11 Μαίου, Κεντρική Σκηνή Στέγης). Η χορογράφος Ζωή Δημητρίου στο "Peregrinus» (10-14 Μαίου) - μαζί με τους θεατές της έχοντας όχημα ένα βαν που κινείται στην πόλη, ερευνά το ταξίδι μέσα από αφηγήσεις μεταναστών. 

Bird pic santuary Nicky Newman HIGH RES

Evros walk water 1&2 του Ντάνιελ Βέτσελ των Rimini Protokoll

Τη Κυριακή 14 Μαΐου το FFF ολοκληρώνεται με το διεθνές συμπόσιο «Για τις πατρίδες και τους απάτριδες καθώς ο κόσμος κλίνει προς τα Δεξιά», σε συνδιοργάνωση με το Creative Time της Νέας Υόρκης.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΠΟ ΤΕΧΝΕΣ
NEWS
Save