Κλείσιμο σε 10 δευτερόλεπτα..
Κλείσιμο
Κλείσιμο σε 10 δευτερόλεπτα..
Κλείσιμο
popaganda
popagandaΘΕΑΤΡΟ : ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ

O Κώστας Λέκκας σκηνοθετεί ένα θεατρικό για τη γενιά υπό κηδεμονία

Ο σκηνοθέτης της παράστασης “Ο κύριος Οικονομίδης” μας μιλάει για την τέχνη μιας γενιάς που θεωρεί την επιβίωση πολυτέλεια, για την πολυεπίπεδη ασχήμια της Αθήνας και τη σημασίας της μνήμης στο ανθρώπινο βίωμα.

Αντόλφ Σαπίρο: Ο Τσέχωφ προέβλεψε και τον Τσάρλι Τσάπλιν. Εκείνος κλαίει, εμείς γελάμε, εκείνος γελάει, εμείς κλαίμε

Για τον διαχρονικό ρώσο δραματουργό μίλησε στην Ιωάννα Κλεφτόγιαννη ο κορυφαίος ρώσος σκηνοθέτης, που ανεβάζει «Πλατόνωφ» στο Δημοτικό Θέατρο Πειραιά.

Η Ζωή Μυλωνά πιστεύει πως η Αθήνα είναι ακόμα μια προσιτή και όμορφη πόλη

Η πολυτάλαντη ηθοποιός μιλά στον Δημήτρη Πάντσο για το τι σημαίνει «Καύσωνας» στην πόλη (και τα νησιά), πώς είναι η ζωή μεταξύ Ελλάδας και Αμερικής ή να έχεις στις επαφές σου το όνομα του Τιμοτέ Σαλαμέ δίπλα σε αυτό της κολλητής σου.

Ανδρέας Στάικος: Ο συγγραφέας δέσμιος των καπρίτσιων της γλώσσας και όχι των ιδεών

Ο κορυφαίος θεατρικός συγγραφέας, ο έλληνας μετρ του ερωτισμού, αποκαλύπτει στην Ιωάννα Κλεφτόγιαννη τα μυστικά της γραφής του και περιγράφει τη γυναίκα που τον εμπνέει.

Ένα θεατρικό «Φαγητό» για ιδιαίτερα στομάχια

Ο σκηνοθέτης Δημήτρης Λιόλιος επαναφέρει τον επιτυχημένο κύκλο παραστάσεων της θεατρικής μεταφοράς του έργου της Μαρίας Λαϊνά «Το Φαγητό», από το 2018-19, και μας εξηγεί για αυτόν τον ανοιχτό διάλογο ανάμεσα στην ποίηση και το θέατρο.

Αργύρης Ξάφης: «Δεν είσαι άμοιρος ευθυνών όταν λες ότι δεν ξέρεις»

Ο σταθερά αγαπητός πρωταγωνιστής παρουσιάζει τον καταιγιστικό μονόλογο του Ζουζέπ Μαρία Μιρό “Το πιο όμορφο σώμα που έχει βρεθεί ποτέ σε αυτό το μέρος” και αναλύει στον Δημήτρη Πάντσο πόσο ωραίο είναι να ανακαλύπτεις νέα έργα που κάνουν τη διαφορά.

Η Στεφανία Σαμαρά ήταν πάντα έτοιμη να ανεβάσει έργο της Κιτσοπούλου

Η νεαρή ηθοποιός στην πρώτη της σκηνοθετική απόπειρα πέφτει στα βαθιά, αντιμετωπίζει το «Άουστρας ή η Αγριάδα» της Λένας Κιτσοπούλου και μιλά στον Δημήτρη Πάντσο για την αγαπημένη της δημιουργό αλλά και όλα αυτά που τη συναρπάζουν.

Επί 15 χρόνια, η Σοφία Βγενοπούλου χτίζει το εφηβικό θέατρο στην Ελλάδα

Η επί επτά χρόνια επικεφαλής του Μικρού Εθνικού, διακεκριμένη σκηνοθέτιδα και παιδοψυχίατρος, μιλάει στη Τζωρτζίνα Κακουδάκη, για το έργο της, για όσα την οδηγούν και για το μέλλον που θέλει να δει στο εφηβικό θέατρο.

Κωνσταντίνος και Αντώνης Κούφαλης: «Έχουμε δει έργα μας να κακοποιούνται, να κόβονται στα δύο…»

Το πολυβραβευμένο «δίδυμο» της εγχώριας δραματουργίας μίλησε για όλους και για όλα στην Ιωάννα Κλεφτόγιαννη. Αφορμή, η παράσταση του συγκλονιστικού θεατρικού τους «Το Σπίτι με τα Δώρα».

Άρης Σερβετάλης: «Η δική σου επιθυμία δεν πρέπει να γίνεται εξαναγκαστικά και επιθυμία των άλλων»

Ο χαρισματικός ηθοποιός επιστρέφει με την «απαγορευμένη» «Καρδιά του Σκύλου» του Μιχαήλ Μπουλκάκοφ και μιλά στον Δημήτρη Πάντσο για το θέατρο, την εξουσία και γι’ αυτή την παράξενη εποχή - που ίσως το πιο ωραίο είναι να βλέπεις τις γάτες να παίζουν.

Άρης Μπινιάρης: “Την απόρριψη τη φοβάμαι μόνο από αυτούς που με ενδιαφέρουν”

Ο κορυφαίος σκηνοθέτης πιάνει και πάλι την ιστορία του Προμηθέα από την αρχή και μιλά στον Δημήτρη Πάντσο για την παράσταση που πρόσθεσε στα θεατρικά Δευτερότριτα το πιο αναπάντεχο «πρέπει να δεις» της φετινής σεζόν.

Ο σκηνοθέτης Κωνσταντίνος Χατζής πιστεύει ότι το θέατρο είναι μια τέχνη που ανήκει στον ηθοποιό

Μια ιδιαίτερη μεταμεσονύχτια θεατρική-μουσική perfomance, στο Θέατρο Σταθμός, πάνω στα έργα «Επτά επί Θήβας» του Αισχύλου και «Αντιγόνη» του Σοφοκλή, που μας συστήνεται μέσα από μια «γρήγορη» συνάντηση με τον δημιουργό της.

Νικίτα Μιλιβόγιεβιτς: Έχουμε έξι σύνορα στη Σερβία, αντί για ένα. Αυτό είναι παράλογο. Σαν το παράλογο απ’ το οποίο είναι γεμάτο το “Underground”

O διεθνής σέρβος σκηνοθέτης μίλησε στην Ιωάννα Κλεφτόγιαννη για το ρίσκο της σκηνικής μεταφοράς του φιλμ του Κοστουρίτσα και για εκείνους που ακόμα ζουν σε υπόγεια.

Αυγουστίνος Κούμουλος: Τα πάντα διακυβεύονται στο κέντρο της Αθήνας. Μου δημιουργεί δέος αυτό

Ηθοποιός, χορευτής, υπεύθυνος κίνησης σε θεατρικές παραστάσεις, είναι παιδί της πόλης και φέτος βρίσκεται σε πολλά μέρη ταυτόχρονα, πάντα όμως εκεί που χτυπά ο παλμός της δημιουργικότητας και των ζυμώσεων. Συνέντευξη στην Αντιγόνη Πάντα-Χαρβά.

Ο Tiago Rodrigues πιστεύει ότι ζούμε σε κοινωνίες που περιμένουν Μεσσίες να μας σώσουν

Ο σκηνοθέτης του “Η Καταρίνα και η ομορφιά να σκοτώνεις φασίστες” μιλάει για την Ακροδεξιά, τον φασισμό, την στεγαστική κρίση και το πολυσυζητημένο του θεατρικό που παίζεται αυτές τις μέρες στη Στέγη Ιδρύματος Ωνάση.

Βίκυ Παπαδοπούλου: Πιστεύω στο ευχαριστημένος και όχι στο ευτυχισμένος

Η ηθοποιός που φέτος πρωταγωνιστεί στην παράσταση “Closer” στο Θέατρο Χώρα και στη σειρά “Στα σύρματα” που προβάλλεται στην ΕΡΤ1, μιλάει στην Αντιγόνη Πάντα-Χαρβά για τον ρόλο της στο σανίδι αλλά και στη ζωή.

Μπομπ Γουίλσον: «Δεν πρέπει να κάνουμε θέατρο αν δεν μπορούμε να γελάσουμε»

Ο κορυφαίος αμερικανός εικονοκλάστης σκηνοθέτης και εικαστικός, στην 20λεπτη συνέντευξή του -και εν μέσω black out- στην Ιωάννα Κλεφτόγιαννη τόνισε ότι οι καλύτεροι ηθοποιοί είναι αυτοί που μπορούν να παίξουν κωμωδία.

Δημήτρης Τάρλοου: «Θέλω να γνωρίσω ανθρώπους που θα με αφήσουν άναυδο»

Λίγο πριν την πρεμιέρας της παράστασης «Έγκλημα και Τιμωρία» στο θέατρο Πορεία, ο σκηνοθέτης μιλά για την πίστη, τη σύγκρουση με τους ηθοποιούς και την αλήθεια επί σκηνής.

Κάτια Γκουλιώνη: «Έχει εκλείψει ο χρόνος για σκέψη, υπάρχουν μόνο άμεσες αντιδράσεις»

Αποφεύγει τη λογική της συνεχούς παραγωγικότητας, υποδύεται συγκλονιστικά στο θέατρο τη Σωτηρία Μπέλλου που "άνοιξε τον δρόμο και δεν κρύφτηκε ποτέ" και θα τη δούμε, επιτέλους, στην τηλεόραση στη σειρά Μαύροι Πίνακες.

Πώς αποτυπώνεται το οικείο, γηρασμένο, θηλυκό σώμα μέσα από τρία αρσενικά, νεαρά κορμιά;

«Οι γριές που μαζεύουν την τσουκνίδα», μια παράσταση του Κωνσταντίνου Ντέλλα, όπως τη βιώνουν οι πρωταγωνιστές της συνδέοντας το νήμα μεταξύ των Γυναικών της Γης των περασμένων αιώνων και των γιαγιάδων τους.

Μάριο Μπανούσι: «Πάντα υπάρχει μια ανοιχτή πόρτα στην αλήθεια»

Συνέντευξη με τον άνθρωπο που δημιούργησε το "Goodbye, Lindita", τη συγκλονιστικότερη παράσταση των τελευταίων ετών. Από τη Λίνα Ρόκου.

Γιάννης Στάνκογλου: «Ντρέπομαι που είμαι Παναθηναϊκός και ήταν και φίλαθλοί του στη δολοφονία στη Ν. Φιλαδέλφεια»

Λίγες ώρες προτού βρεθεί στην επιδαυρική Ορχήστρα υποδυόμενος τον Οιδίποδα Τύραννο, ο καλός πρωταγωνιστής μίλησε στην Ιωάννα Κλεφτόγιαννη για τον ρόλο του, αλλά και γιατί δεν θεωρεί Δημοκρατία ένα κόμμα να συγκεντρώνει 41% στις εκλογές.

Κατερίνα Ευαγγελάτου: «Δεν επιδιώκω να ξεχάσει κανείς ποιες είναι οι ρίζες μου»

Η σκηνοθέτις και καλλιτεχνική διευθύντρια του Φεστιβάλ Αθηνών Επιδαύρου φέρνει τον «Ιππόλυτο» του Ευριπίδη στο Σχολείον της Αθήνας «Ειρήνη Παπά» και μιλάει στον Δημήτρη Πάντσο για όλα αυτά που ανακάλυψε μέσα από την αναμέτρηση μαζί του.

Έφη Μπίρμπα: «Η πτώση είναι επώδυνη γιατί μας εκθέτει μπροστά στο Εγώ, ορίζει το ύψος μας»

Λίγο πριν τις πρώτες εμφανίσεις σε Θεσσαλονίκη και Επίδαυρο με τα δικά της "Βατράχια" η πολυτάλαντη σκηνοθέτης μιλά στον Δημήτρη Πάντσο για την προσέγγιση της στην Αριστοφανική κωμωδία και τη σημασία του να σηκώνεσαι ξανά, αφού πέσεις

Λένα Κιτσοπούλου: «Πρωθυπουργό θα ήθελα τον Ράμπο και υπουργό πολιτισμού τον Κόναν τον Βάρβαρο»

Η suis generis καλλιτέχνιδα μίλησε στην Ιωάννα Κλεφτόγιαννη, με αφορμή την παράσταση «Σφήκες», για τη ζωή της που θέλει να είναι «αδιάκοπη, άκοπη και κατάκοπη».

Πέτερ Στάιν, τι θέλετε πλέον από τη ζωή σας;

Ο κορυφαίος γερμανός θεατράνθρωπος, μίλησε στην Ιωάννα Κλεφτόγιαννη, σε ένα δεκάλεπτο μετ΄εμποδίων στο Δημοτικό Θέατρο Πειραιά, για την υστεροφημία που δεν τον απασχολεί και για το κτήμα του στην Ιταλία, που είναι το πεπρωμένο του.

Μάικλ Μπίλινγκτον: «Λείπει στην Αθήνα ένα μεγάλο θέατρο αποκλειστικά προσανατολισμένο στη συγγραφή σύγχρονων έργων»

Ο επιδραστικός θεατρικός κριτικός του Guardian μιλά στην Ιωάννα Μπλάτσου για το θέατρο στην Ελλάδα και τη Βρετανία, τον θαυμασμό του για τους Θ. Τερζόπουλο, Σ. Χιλλ, τη γνωριμία του με τους Χ. Πίντερ και Π. Μπρουκ, και τα dos and don'ts της κριτικής.

Κώστας Φαλελάκης: «Η μεγαλύτερη δυστυχία είναι η ανάμνηση της ευτυχίας»

Ο ηθοποιός που συμμετέχει στην παράσταση “Έγκλημα και τιμωρία”, σε σκηνοθεσία Βασίλη Μπισμπίκη στη Στέγη, μιλάει στην Αντιγόνη Πάντα-Χαρβά για τη σημασία του να ζει κάποιος το παρόν του, για τα εγκλήματα και τις τιμωρίες των καιρών μας.

H Χαρά Μάτα Γιαννάτου θεωρεί πως είναι καλό να κάνουμε όνειρα κι ας μην πραγματοποιηθούν ποτέ

Η εξαιρετική ηθοποιός συνάντησε τον Δημήτρη Πάντσο σε ένα καφέ της Κυψέλης και μίλησαν για τη νέα της γειτονιά, την παράσταση «Ο Παγοπώλης έρχεται», τις επιθυμίες που βασανίζουν και τους «χιλιάδες λόγους» που χάρηκε για την επιτυχία του Σπιρτόκουτου.

Ο Γιώργος Γάλλος δεν πιστεύει στις χρυσές και μαγικές συνταγές επιτυχίας

Ο ταλαντούχος ηθοποιός που έχουμε αγαπήσει σε θεατρικούς, αλλά και τηλεοπτικούς ρόλους, μιλά στην Ντενίσα-Λυδία Μπαϊρακτάρι για την παράσταση «Κατάστρωμα Α», στην οποία πρωταγωνιστεί.
popaganda
© ΦΩΤΑΓΩΓΟΣ ΕΠΕ 2024 / All rights reserved
Διαβάζοντας την POPAGANDA αποδέχεστε την χρήση cookies.