Κλείσιμο σε 10 δευτερόλεπτα..
Κλείσιμο
Κλείσιμο σε 10 δευτερόλεπτα..
Κλείσιμο

Ακυρώνεται η παράσταση του Μιχαήλ Μαρμαρινού στην Επίδαυρο

Οι «Ιχνευταί» του Σοφοκλή.

Ηταν η μόνη παράσταση που την παραγωγή της είχε αναλάβει το Φεστιβάλ Αθηνών και Επιδαύρου. Οι «Ιχνευταί» του Σοφοκλή, μια τραγωδία που σπάνια παρουσιάζεται, και φέρει τη σκηνοθετική υπογραφή του Μιχαήλ Μαρμαρινού. Θα ήταν μία από τις τέσσερις παραστάσεις που θα βλέπαμε, με διαφορετικές συνθήκες φέτος, στο αρχαίο θέατρο Επιδαύρου, όπως είχε προκύψει από το κορφολόγημα των ειδήσεων (τις δύο του Εθνικού Θεάτρου, τη μία του ΚΘΒΕ και τους «Ιχνευτές»).

Αυτή την τελευταία, όμως, δεν θα τη δούμε. Το Δ.Σ. του Φεστιβάλ αποφάσισε τελικά να μην προχωρήσει στην παρουσίασή της, όπως επιβεβαίωσε στην Popaganda ο σκηνοθέτης Μιχαήλ Μαρμαρινός, αλλά να παρουσιαστεί στον ίδιο χώρο το καλοκαίρι του 2021. «Είναι μια ακριβή παραγωγή, ανάθεση του Φεστιβάλ, και δεν θέλησαν να την πετάξουν. Ήταν λίγο σκληρό, από την άλλη πλευρά το καταλαβαίνω. Είχε γίνει πολλή δουλειά μέχρι τώρα, όλοι στενοχωρηθήκαμε. Είχαμε όλοι οι συντελεστές «κουρδιστεί», αλλά το «κούρδισμα» των καλλιτεχνών δεν μπορεί να είναι το μόνο κριτήριο. Και η Κατερίνα (σ.σ. Ευαγγελάτου) ήθελε να γίνει, αλλά όλα είναι σε μια επισφάλεια, είτε για την ευρύτερη κλίμακα είτε για την πιο στενή. Έτσι κι αλλιώς εκκρεμούν τα πρωτόκολλα για το πώς θα παρουσιαστούν οι παραστάσεις στην Επίδαυρο. Το Φεστιβάλ δεν ήθελε να πάει αυτή η παράσταση μ' αυτές τις συνθήκες. Από την άλλη, θέλεις να κάνεις κάτι και για το κοινό. Θα το πάμε του χρόνου» μας είπε στη σύντομη συνομιλία μας.

Όσο για το «Κομμώτριες – Μεταπολίτευση» την περυσινή του επιτυχία στο θέατρο «Θησείον», «οπωσδήποτε θα συνεχιστεί και του χρόνου» μας λέει.

Οι Ιχνευτές του Σοφοκλή ήρθαν στο φως στις αρχές του 20ού αιώνα σε παπύρους που ανακαλύφθηκαν στις αρχαιολογικές ανασκαφές της Οξυρρύγχου της Αιγύπτου. Από το σατυρικό αυτό δράμα βρέθηκαν μόνο 400 στίχοι, κάτι που έχει καταστήσει την ανασύσταση του έργου από τα πιο γοητευτικά πονήματα για τους ανθρώπους του θεάτρου. Πρόκειται για τη μόνη μαρτυρία που έχουμε σε δραματικό έργο για το πώς έγινε ο Απόλλωνας θεός της Μουσικής, αλλά κυρίως για το πώς έφτασε για πρώτη φορά η Μουσική στα αυτιά των ανθρώπων.

 



Μετάφραση Εμμανουήλ Δαυίδ, Επιστημονικός συνεργάτης Σταύρος Τσιτσιρίδης, Σκηνοθεσία Μιχαήλ Μαρμαρινός, Καλλιτεχνική & Δραματουργική συνεργασία Δηώ Καγγελάρη, Μουσική Billy John Bultheel, Σκηνογραφία - Ενδυματολογία Γιώργος Σαπουντζής, Φωτιστικός σχεδιασμός Ελευθερία Ντεκώ, Κίνηση Τάσος Καραχάλιος, Βοηθός σκηνοθέτη Μαριλένα Κατρανίδου, Eιδικός συνεργάτης Κώνσταντίνος Θωμαΐδης

Παίζουν Χάρης Φραγκούλης (Απόλλων), Σταμάτης Κραουνάκης (Σιληνός), Αμαλία Μουτούση (Κυλλήνη), Steve Katona (Ερμής)

Χορός Σατύρων Λάμπρος Γραμματικός, Adrian Frieling, Αλεξάνδρα Καζάζου, Χρήστος Κραγιόπουλος, Άγγελος Νεράντζης, Άρης Νινίκας, Μάνος Πετράκης, Θεοδώρα Τζήμου, Ανδρομάχη Φουντουλίδου

Save