17.06.2018

Αν τρέχεις στην πόλη πρέπει να δοκιμάσεις το mindful running

Οι περισσότεροι άνθρωποι πιστεύουν πως το mindfulness είναι να κάθεσαι ακίνητος με τα πόδια οκλαδόν και τα μάτια κλειστά. Δεν είναι όμως μόνο αυτό ή για να είμαι πιο σωστή, δεν είναι αυτό.

Τι είναι λοιπόν το Mindfulness

Έχουμε συνηθίσει να κοιτάμε μία οθόνη και να κάνουμε ανελέητο scroll down στα social media και να μας νοιάζει τι κάνουν οι άλλοι και ανάλογα με τη φαινομενική ζωή των “friends” & “followers” να νιώθουμε καλύτερα ή χειρότερα με εμάς. Καταναλώνουμε χρόνο κάνοντας αναδρομές στο παρελθόν και σκεφτόμαστε τι θα έπρεπε να κάνουμε διαφορετικά και πολλές φορές αγχωνόμαστε και για αυτά που θα έρθουν.

Το mindfulness έχει να κάνει με το τώρα. Τη στιγμή που ζεις εδώ και τώρα. Είναι μία ψυχολογική διαδικασία αποδοχής όλων όσων μας περιβάλλουν, των εμπειριών μας και του εαυτού μας στο παρόν χωρίς να κρίνουμε.

Το να τρέχεις με συνειδητότητα μπορεί να βελτιώσει την απόδοσή σου και να αυξήσει την ευχαρίστηση που παίρνεις από το τρέξιμο. Πολλοί μπορεί να πιστεύουν πως το mindfull running πρέπει να γίνεται μέσα στα λιβάδια ή σε κάποια ερημική παραλία, αλλά στην πραγματικότητα υπάρχουν πολλά πλεονεκτήματα όταν στρέφεις την προσοχή σου προς τα μέσα, προς τα εσένα και είσαι περισσότερο mindful όταν τρέχεις συχνά μέσα στην πόλη.

Πώς να ξεκινήσεις το mindful running

Διαβάστε την συνέχεια στο ladypapaya.com

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΠΟ LIFE
TRENDING NOW
NEWS
MOST SHARED
JUST PUBLISHED