Κλείσιμο σε 10 δευτερόλεπτα..
Κλείσιμο
Κλείσιμο σε 10 δευτερόλεπτα..
Κλείσιμο

Daniele Luppi / Parquet Courts - Milano

Από τη Ρώμη στη Νέα Υόρκη των 70s με ανταπόκριση στο Μιλάνο.

Στα γρήγορα: Η συνεργασία του με καταγωγή από τη Ρώμη Daniele Luppi (έχει συνεργαστεί με τους Gnarls Barkley, Danger Mouse, Red Hot Chili Peppers, μεταξύ άλλων) με τους νεοϋορκέζους Parquet Courts και με συμμετοχή της Karen O στα φωνητικά στα μισά περίπου κομμάτια. Η παραγωγή είναι του ίδιου του Luppi ενώ ο δίσκος είναι ένας φόρος τιμής στις νεανικές υποκουλτούρες του Μιλάνου της δεκαετίας του '80.

Την ακούσαμε: "I can't see my reflection / In your mountain, little man" τραγουδά ο A. Savage των Parquet Courts στο "Mount Napoleon" αλλά θα μπορούσαν αυτά τα λόγια να βγαίνουν από το στόμα του Luppi, ο οποίος εδώ μοιάζει να είναι απλά ο μαέστρος της «ορχήστρας» των Parquet Courts και της Karen O που πρωταγωνιστούν. Ο δίσκος μπορεί να εμπνέεται από το Μιλάνο των αρχών του '80, ωστόσο στιχουργικά αυτός φτάνει μέχρι και σε θρησκευτικές αναφορές ("Like a pilgrim in the holy land / Clapping dirt to a cloud with his hands" στο "Soul and Cigarette") αλλά και διανοουμενίστικες προσεγγίσεις ("Functionalism's a bore / Modernism's a chore" στο "Memphis Blues Again" το οποίο κατά τ' άλλα φαίνεται να τιμά και...τα εκατόχρονα της Ρωσικής Επανάστασης: "Thinking frees been my claim / Since 1917"). Μουσικά, τα κομμάτια «φωνάζουν» κατά βάση Νέα Υόρκη των 70s, τιμάνε τον «μπαμπά» τους Lou Reed ("Soul and Cigarette"), γκρουβάρουν αλά B-52s ("Flush", "The Golden Ones"), σχεδόν σε κάνουν να πιστέψεις ότι οι κιθάρες για μερικά δευτερόλεπτα ανήκουν στον πρώτο δίσκο των Stooges ("Memphis Blues Again") για να δώσουν τη σκυτάλη στους Modern Lovers ("Pretty Prizes"), να βουτήξουν τον ακροατή στη ραθυμία των Velvet Underground ("Lanza") και τελικά να τον αποχαιρετήσουν με ένα art punk πέρασμα με jazz σαξόφωνο που θυμίζει τους Pop Group ("Cafe Flesh").  Και όλα αυτά είχαν καιρό να συνυπάρξουν τόσο επιτυχημένα και απολαυστικά.

Τρέξε μακριά: Τι έγινε δηλαδή στα 70s στη Νέα Υόρκη;

Τ' είπες τώρα; «Ο συνδυασμός των ταλέντων τους λειτουργεί υπέρ τους και το αποτέλεσμα είναι ένα μικρό ζωηρό art punk album και μία άξια προσθήκη στον ήδη δυνατό κατάλογο του κάθενός τους.» -All Music

Να τ' αφήσω; 78/100 -Metacritic

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΠΟ Ο ΔΙΣΚΟΣ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ
Ο Homayoun είναι ένα ακόμα θύμα των τακτικών ποινικοποίησης της μετανάστευσης στην Ευρώπη
ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΠΟΛΙΤΙΚΑ
Ο Λούκα Γκουαντανίνο για το πώς Οι Αντίπαλοι ήταν το πιο εύκολο “ναι” της καριέρας του
ΣΙΝΕΜΑ
Γνωρίζεις τα πάντα για τον Sivert Høyem;
ΜΟΥΣΙΚΗ
26.04.2024
Popaganda 10 Years Celebration: Πώς το dj set της βραδιάς, οι Purple Night, έγιναν το πιο πετυχημένο πάρτι της πόλης
ΕΞΟΔΟΣ
25.04.2024
Δυσπιστία, αποχή, εκτόξευση της ακροδεξιάς: Η επομένη των Ευρωεκλογών προβλέπεται δυσοίωνη
ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΠΟΛΙΤΙΚΑ
Η Billie Eilish όταν μιλάει για την αυτο-ικανοποίηση και τις σεξουαλικές προτιμήσεις της, τα λέει χύμα
TIMELINE
Τρεις σχεδιάστριες δημιούργησαν το Contrust στην Κυψέλη
ΠΟΛΗ
Popaganda 10 Years Celebration: Το πρόγραμμα και οι ομιλητές στα roundtables
ΠΟΛΗ
23.04.2024
NEWS
Save