Κλείσιμο σε 10 δευτερόλεπτα..
Κλείσιμο
Κλείσιμο σε 10 δευτερόλεπτα..
Κλείσιμο
06.07.2020

Κάναμε τη σούμα στη Λίστα Πέτσα

Ποιοι είναι οι μεγάλοι παίκτες της πίτας των 20.000.000 της καμπάνιας «Μένουμε Σπίτι».

Παραθέτω ορισμένα ποσά που έχουν ενδιαφέρον. Ο ΣΚΑΪ πήρε με την τηλεόρασή του και ραδιόφωνά και τα site του 1.252.400 εκ ευρώ. Οι τιμές είναι μαζί με το ΦΠΑ. Το γράφoυμε γιατί μπορεί να σας φαίνονται υπερβολικά τα ποσά. 

O Ant1 και με τα ραδιόφωνα του ομίλου Κυριακού πολύ κοντά με 1.227.600 ευρώ.  Star και Alpha αν τους βάλεις μαζί πλησιάζουν τα 2.5οο.000 ευρώ. Όλα τα προϊόντα του Πρώτου Θέματος  κοντά στα 520.000 ευρώ.  Το Open μαζί με το Έθνος κοντά στα 800.000.  Όλος ο Δημοσιογραφικός Οργανισμός Μαρινάκη, από το Mega δηλαδή ως το In.gr ξεπερνά το 1.189.160 ευρώ.

Ο όμιλος των Παραπολιτικών λίγο πάνω από 300.000 ευρώ. To iefimerida μαζί με το bovary και το economistas του δημοσιογράφου Χρήστου Ράπτη, 496.000 ευρώ. Τα μέσα που είναι συνιδιοκτήτης ο Νίκος Χατζηνικολάου στα 210.800 ευρώ. 

Όλες οι πιθανές εκδόσεις της Καθημερινής πήραν 383.160 ευρώ. Πάνω από μισό εκατομμύριο ο όμιλος του Δημήτρη Γιαννακόπουλου με CNN. 

Το Liberal και ο Φιλελεύθερος του Θανάση Μαυρίδη, σκληροί οπαδοί της ελεύθερης αγοράς, βρέθηκαν στη λίστα με 223.000 ευρώ. Η Athens Voice και για το ραδιόφωνο 272.800. H Lifo 148.800. Ο πιο παλιός οδηγός της πόλης, το Αθηνόραμα μόλις 12.000. 

Εντύπωση προκαλούν τα 223.022,68 του Action24. 

Οι Αττικές Εκδόσεις που έχουν από το Capital.gr μέχρι τον Rock Fm κοντά στα 325.000 ευρώ. Ο όμιλος του Ευαγγελάτου κοντά στα 300.000 ευρώ. Η 24Media με News247, Oneman πάνω από 200.000 ευρώ. Επίσης, όλα τα Kontra μαζί λίγο πάνω από 100.000 ευρώ. 

Η ΕΡΤ δεν της έφτανε το ανταποδοτικό τέλος και πήρε και 384.000 ευρώ ευρώ έξτρα διαφήμιση. 

Ο όμιλος Πολίτη πήρε 49.600 ευρώ για τον Sfera, 24.800 για το Mousikosfm.gr, 24.800 για τον Μουσικό τον σταθμό τον ίδιο και άλλα 24.800 για το site του Sfera. Επίσης, ο ίδιος όμιλος πήρε 303.800 ευρώ για την καμπάνια Μένουμε Σπίτι στις στάσεις. Ναι, σε περίοδο καραντίνας, που ήμασταν όλοι μέσα, που κανείς δεν έπαιρνε λεωφορείο. 

Μια άλλη εταιρεία πήρε επίσης 89.280 ευρώ για outdoor καμπάνια. 

420.000 ευρώ δόθηκαν κάπου για έλεγχο αποτελεσματικότητας. 

Η Popaganda πήρε 5.000 ευρώ. 

Εδώ ολόκληρη η λίστα με τα ποσά. 

 

Save