Κλείσιμο σε 10 δευτερόλεπτα..
Κλείσιμο
Κλείσιμο σε 10 δευτερόλεπτα..
Κλείσιμο

Οι ηθοποιοί της ταινίας Ο Ερασιτέχνης ανυπομονούν να δείτε τον Ράμι Μάλεκ σε ρόλο απρόσμενου εκδικητή

Ο βραβευμένος με Όσκαρ ηθοποιός, μαζί με τον Λόρενς Φίσμπερν, τη Ρέιτσελ Μπρόσναχαν και την Κατρίνα Μπαλφ, μιλούν για το νέο τους κατασκοπικό θρίλερ.

Ο Ερασιτέχνης

Rami Malek as Heller in 20th Century Studios' THE AMATEUR. Photo by John Wilson. © 2024 20th Century Studios. All Rights Reserved.

Ένας ευφυής (στους αριθμούς) κατάσκοπος, με ανύπαρκτη εκπαίδευση στο πεδίο, ξεκινά μόνος του ένα ανθρωποκυνηγητό για να εκδικηθεί τους δολοφόνους της γυναίκας του: τι μπορεί να πάει στραβά; Την απάντηση θα μάθει ο ειδικός αναλυτής της CIA, Τσάρλι Χέλερ, στη νέα ταινία Ο Ερασιτέχνης, που κυκλοφορεί αυτή την εβδομάδα στις ελληνικές αίθουσες.

Ο Χέλερ ενσαρκώνεται από τον Ράμι Μάλεκ, βραβευμένο με Όσκαρ για το Bohemian Rhapsody, που εδώ αναλαμβάνει για πρώτη φορά καθήκοντα παραγωγού, περιστοιχιζόμενος από ένα εντυπωσιακό καστ: την άτυχη σύζυγό του υποδύεται η Ρέιτσελ Μπρόσναχαν, λίγο πριν μεταμορφωθεί σε Λόις Λέιν στο πλευρό του επόμενου Σούπερμαν, με τον Λόρενς Φίσμπερν και την υποψήφια για Όσκαρ για το Belfast, Κατρίνα Μπαλφ, να τους πλαισιώνουν.

Η Popaganda βρέθηκε σε μια διαδικτυακή συνάντηση με τους τέσσερις βασικούς ηθοποιούς της ταινίας, στην οποία μοιράστηκαν λεπτομέρειες για τη διασκεδαστική εμπειρία των γυρισμάτων, τις προκλήσεις μπροστά και πίσω από την κάμερα και την αξία ενός πραγματικά κοσμοπολίτικου set. 

Ράμι Μάλεκ και Ρέιτσελ Μπρόσναχαν

Ράμι Μάλεκ και Ρέιτσελ Μπρόσναχαν στην ταινία Ο Ερασιτέχνης. Photo by John Wilson. © 2024 20th Century Studios. All Rights Reserved.

Ράμι, ο ρόλος σου στον Ερασιτέχνη θυμίζει λίγο τον ρόλο που σε έκανε διάσημο στη σειρά Mr. Robot. Πώς ήταν αυτή η επιστροφή στον κόσμο της τεχνολογίας και των υπολογιστών, αλλά αυτή τη φορά σε κινηματογραφικό μέγεθος;

Ράμι Μάλεκ: Θυμάμαι ότι υπήρξε μια στιγμή που αποχαιρετούσα τον χαρακτήρα του Έλιοτ Άλντερσον που ήταν αρκετά λυπηρή, γιατί ξέρω ότι όλοι έχουμε στιγμές που πρέπει κάπως να απομακρυνθείς, να φύγεις. Ή μένουν μαζί σου ως ένα βαθμό, και τους κουβαλάς μαζί σου. Δεν ξέρω πώς το καταφέρνουμε. Ήμουν λίγο απρόθυμος να τον αποχαιρετήσω. Δεν θα πω ότι πρόκειται για επανάληψη, αλλά υπάρχουν ομοιότητες, φυσικά. Με γοητεύουν οι χαρακτήρες που βρίσκονται σε εύθραυστες διασταυρώσεις νιώθοντας σπασμένοι και, ταυτόχρονα, ευφυείς ίσως. Και περνούν από κάποιου είδους θλίψη αλλά και επιμονή. Τόσα πολλά στοιχεία σε αυτόν τον χαρακτήρα ήταν πλούσια και περίπλοκα - μου θύμιζε τον Έλιοτ, αλλά με διαφορετικό τρόπο. Έχει αυτή τη μαγνητική, απίστευτη σύζυγο που του χάρισε αυτή την όμορφη ιστορία αγάπης. Και αυτό που κάνει η Ρέιτσελ τόσο εύκολα και τόσο έξοχα (μόνο λόγω της παρουσίας της στην οθόνη, και φυσικά ως ερμηνεύτρια) είναι να το ανεβάζει σε ένα επίπεδο που μερικές φορές γίνεται εξωπραγματικό. Σκέφτηκα ότι θα ήταν η τέλεια συνεργάτιδα. Και αυτό οδηγεί την ιστορία σε ένα σημείο όπου ο Έλιοτ μάλλον δεν ήταν ικανός για κάτι τέτοιο, ενώ ο Τσάρλι είναι ικανός. [Η γυναίκα του] βλέπει κάτι σε αυτόν που είναι εξίσου μαγνητικό με έναν συγκεκριμένο, αληθινό τρόπο. Αν μπορείς να τα πάρεις όλα αυτά και να τα βάλεις σε μια ταινία δράσης, έχεις τον τρόπο να ανεβάσεις το είδος και να το κάνεις αυθεντικό, αληθινό και συναισθηματικό.

Rami Malek as Heller in 20th Century Studio's THE AMATEUR. Photo by John Wilson. © 2024 20th Centruy Studios.

Είχατε κάποιο αγαπημένο σημείο γυρισμάτων;

Ράμι Μάλεκ: Υπήρχαν πολλά μέρη στα οποία θα μπορούσαμε να είχαμε γυρίσει το μεγαλύτερο μέρος της ταινίας. Αλλά ήξερα ότι αν μπορούσαμε να έχουμε το Λονδίνο ως κεντρική βάση, θα ήταν μεγάλο κατόρθωμα. Έχει μερικά από τα καλύτερα συνεργεία που μπορείς να βρεις. Η κινηματογραφική ιστορία του Λονδίνου ξεκινάει από τη δεκαετία του 1930. Και με τον σκηνοθέτη μας, Τζέιμς Χοζ, που γνωρίζετε από το Slow Horses, ήταν σίγουρο ότι δεν θα είχαμε καρτποσταλικά πλάνα του St. Paul’s Cathedral, για παράδειγμα. Εννοώ ότι βλέπεις μεν το σταθμό του St. Pancras στο Λονδίνο, αλλά δεν βλέπεις τον Πύργο του Άιφελ [στο Παρίσι]. Βλέπεις τη λιγότερο τουριστική πλευρά κάθε πόλης που ταξιδέψαμε: Μασσαλία, Κωνσταντινούπολη… Σε κάθε πόλη, προσπαθήσαμε να βρούμε στοιχεία που δεν φωτογραφίζονται συχνά.

Λόρενς Φίσμπερν: Προφανώς το Παρίσι είναι μια σπουδαία κινηματογραφική πόλη, αλλά μου άρεσε πολύ η επιλογή της Βιρτζίνια [γέλια]. Ποιος πάει στο Λάνγκλεϊ της Βιρτζίνια; Κανείς. Το ότι εκτυλίσσεται σε όλο τον κόσμο και σε ταξιδεύει σε μέρη που δεν έχεις ξαναπάει είναι ένα από τα πράγματα που κάνουν την ταινία τόσο συναρπαστική.

Ο Λόρενς Φίσμπερν: στην ταινία Ο Ερασιτέχνης.

Ο Λόρενς Φίσμπερν: στην ταινία Ο Ερασιτέχνης. Photo by Jonathan Olley. © 2024 20th Century Studios. All Rights Reserved.

Ράμι, είναι η πρώτη φορά που κάνεις παραγωγή μιας ταινίας. Πώς ήταν αυτή η εμπειρία; Σε επηρέασε καθόλου ως ηθοποιό;

Ράμι Μάλεκ: Υποθέτω πως επηρέασε την ερμηνεία μου με διάφορους τρόπους. Αλλά μου αρέσει να ξεκινάω κάτι και να το τελειώνω, και να ασχολούμαι με κάθε στοιχείο του. Ελπίζω να μην είναι σημάδι τελειομανίας, αλλά έπιανα τον εαυτό μου στο Bohemian Rhapsody και στο Τζέιμς Μποντ να θυμάται στιγμές σε συγκεκριμένες κάμερες ή ειδικούς φακούς πάνω σε άλλους ηθοποιούς και να μιλάει γι’ αυτά στους σκηνοθέτες. Ή να είμαι στο post-production και να θέλω να εξασφαλίσω ότι έχουμε κρατήσει τα καλύτερα των καλύτερων [πλάνων]. Ακούω συχνά για ηθοποιούς που είναι παρόντες στο μοντάζ και σκεφτόμουν πώς μπορούσα να το κάνω με έναν διακριτικό τρόπο. Ο τρόπος ήταν να ξεκινήσω από την αρχή και να δουλεύω [με τους συνεργάτες μου] πάνω στο σενάριο κάθε μέρα, έτσι ώστε να μοιάζει όσο πιο αυθεντικό και μοναδικό γίνεται.

Τι σας έκανε να ενδιαφερθείτε για το συγκεκριμένο project;

Ρέιτσελ Μπρόσναχαν: Ο Ράμι υποτιμά τον εαυτό του ως παραγωγό. Είχε εμπλοκή σε κάθε στοιχείο της ταινίας και ήταν θαυμάσιο να βλέπεις τη συνεργασία του με τον Τζέιμς και να μαθαίνεις από αυτή. Ο Ράμι έφερε στο project εμένα και την Κατρίνα, καθώς και πολλούς άλλους ηθοποιούς. Το πάθος του γι’ αυτόν τον κόσμο, για τον χαρακτήρα και για το κατασκοπικό θρίλερ ως είδος είναι μεταδοτικό. Δεν έχουμε ξαναδεί κάτι τέτοιο. Αλλά λόγω αυτών των διαφορετικών σχέσεων που εξερευνάς για σύντομα διαστήματα κατά τη διάρκεια της ταινίας, νιώθεις ότι είναι προσγειωμένη και ανθρώπινη. Κάνει, επίσης, τον χαρακτήρα του Τσάρλι Χέλερ κάποιον που θέλεις να κερδίσει. Βλέπεις τον εαυτό σου σε εκείνον με έναν πολύ φρέσκο τρόπο.

Στην ταινία όλοι δοκιμάζουν τα όριά τους…

Κατρίνα Μπαλφ: Ένα από τα ωραιότερα στοιχεία της ταινίας είναι οι ερωτήσεις που θέτει σχετικά με την εκδίκηση και τη δικαιοσύνη και τη διαφορά μεταξύ των δύο. Είναι η εκδίκηση εκείνο το πράγμα που θα σου φέρει παρηγοριά; Όταν πονάς και θες να τιμωρηθεί κάποιος για το φρικτό πράγμα που έκανε, καμιά φορά μπορεί να διψάς για εκδίκηση στα τυφλά. Είναι σπουδαίο ερώτημα: είναι αυτός ο σωστός τρόπος ή τελικά τη γαλήνη θα στην προσφέρει η δικαιοσύνη; Το ταξίδι του Τσάρλι Χέλερ για την ανακάλυψης τη απάντησης είναι πραγματικά πολύ ενδιαφέρον.

Ρέιτσελ Μπρόσναχαν: Είναι αξιοθαύμαστο να βλέπεις κάποιον που δεν περιμένεις καθόλου σε έναν τέτοιο ρόλο, όχι μόνο να αναλαμβάνει δράση  και να φτάνει στα όριά του, αλλά και να τα κάνει όλα αυτά χρησιμοποιώντας τις μοναδικές δυνατότητές του.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΠΟ ΣΙΝΕΜΑ : ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ
NEWS
Save