Κλείσιμο σε 10 δευτερόλεπτα..
Κλείσιμο
Κλείσιμο σε 10 δευτερόλεπτα..
Κλείσιμο

Ο φωτογράφος Λουκάς Χαψής διέσχησε με το ποδήλατό του το εγκαταλελειμμένο σιδηροδρομικό δίκτυο Πελοποννήσου

Τραβώντας παράλληλα εκπληκτικές φωτογραφίες που κόβουν την ανάσα, τοποθετώντας στο ποδήλατό του ένα μηχανισμό που κατασκεύασε ο ίδιος για να χωράει όλο του τον φωτογραφικό εξοπλισμό.

Ο Λουκάς Χαψής εν κινήσει

Ο Λουκάς Χαψής εν κινήσει

Ο Λουκάς Χαψής, είναι ένας πολυσχιδής άνθρωπος που αγαπά την φωτογραφία με την οποία ασχολείται και επαγγελματικά. Καθώς αναζητά πάντα την επόμενη περιπέτεια, τον περασμένο Φλεβάρη πήρε την απόφαση να κατασκευάσει το δικό του rail bike, παίρνοντας ιδέες από το ίντερνετ, αλλά προσαρμόζοντάς το στα δικά του μέτρα με σκοπό να διανύσει το εγκαταλελειμμένο σιδηροδρομικό δίκτυο της Πελοποννήσου «Κόρινθος - Καλαμάτα», τραβώντας παράλληλα φωτογραφίες από τα παρθένα τοπία που κόβουν την ανάσα, αλλά και ριψοκίνδυνες selfie όσο βρίσκονταν πάνω στις ράγες.

13315576_980092798771827_71998707640978464_n
13315663_981286058652501_1192203791306084814_n
13327348_983623951752045_6172127022712171865_n
13256421_976127882501652_5718686975148005050_n
13240625_984392488341858_7411075910961647950_n

Το ποδήλατο άλλωστε είναι μια ακόμη μεγάλη αγάπη του Λουκά. Ο πατέρας του υπήρξε ο πρώτος ποδηλατάς της Λήμνου, από όπου και κατάγεται ο Λουκάς, ο οποίος ανέβηκε σε ποδήλατο πριν μάθει καν να περπατάει. Σε ηλικία 6 μηνών ήξερε ήδη να κάνει πετάλι.

13307205_977818845665889_1017548739641017131_n
13237679_977766045671169_1038304326804282122_n
13312779_981952298585877_8387615250072290253_n
13310630_980680988713008_2674461671640775177_n
13239909_976062069174900_2613286312098535368_n
13321760_983066025141171_1991805190283826983_n

Ο Λουκάς Χαψής διάλεξε αυτό το σημείο της Ελλάδας για την ιδιαίτερη φυσική του ομορφιά. Το δίκτυο της Πελοποννήσου είναι σε αναστολή από το 2011, σε κάποια σημεία οι γραμμές έχουν παραμορφωθεί, είναι εντελώς στον αέρα, έτσι δεν περνάει πλέον τίποτα, ούτε καν κάποια ειδικά δρομολόγια που γίνονταν αποκλειστικά από τουρίστες με ενοικιαζόμενες αμαξοστοιχίες ή από κάποιους συλλόγους φίλων τρένων. Συνεπώς ήταν απόλυτα ασφαλές για τον Χαψή το να κινείται στο δίκτυο.

13413128_984925831621857_4782564859800695662_n
13419019_985350104912763_6291189773927608153_n
13230258_976674799113627_519845770530069856_n
13346923_983168528464254_8087984204213733701_n

Αυτό δε σημαίνει ότι δεν υπήρξαν δυσκολίες. Η κατασκευή από αλουμίνιο που έφτιαξε μόνος του και πάνω στην οποία έστησε τον φωτογραφικό εξοπλισμό του εκτροχιάστηκε αρκετές φορές από τις ράγες. «Είναι μια κατασκευή αρκετά στιβαρή έτσι ώστε να μπορέσω να καλύψω όσο μεγαλύτερο κομμάτι του σιδηροδρόμου γίνονταν. Το ταξίδι μου διήρκεσε γύρω στις  8 μέρες, αλλά δε διένυσα όλο το δίκτυο, έκανα επιλεκτικά διαδρομές, γιατί έχει αρκετές δυσκολίες και διάλεξα τα σημεία που με ενδιαφέρουν από εικαστικής πλευράς. Από τα 236 χιλιόμετρα που είναι το δίκτυο, έκανα περίπου τα μισά. Για την κατασκευή του μηχανισμού χάλασα ένα skate του γιου μου που ήταν λίγο ξεχαρβαλωμένο και στη διαδρομή χάλασα 4 ροδάκια. Ευτυχώς είχα φροντίσει να έχω μαζί ανταλλακτικά και εργαλεία. Να μην το ροδάκι εκτροχιάζεται είναι το θέμα, να μη βγαίνει ο τροχός πάνω από τη ράγα.

13342929_983000295147744_4559648506765936659_n
13346852_982405001873940_8718265739568362697_n
13331044_982384055209368_8159570821735724816_n

Οι περισσότερες βλάβες έγιναν σε σημεία που ήθελα να βγάλω φωτογραφία εν κινησει και δεν ειχα το νου μου και γκάζωνα για να βγει λίγο φλουταρισμένο το background. Σταματούσα το επισκεύαζα και συνέχιζα».  

13336143_985423861572054_5505125383247574299_n
13339549_981892765258497_1428497473187007854_n
13331018_984206581693782_769639058001858582_n
13331169_980711508709956_1030569837360848758_n
13406913_985975861516854_8820825809967157147_n

Εκτός από αυτές τις μικρές και αντιμετωπίσημες αντιξοότητες, ο Λουκάς ήρθε αντιμέτωπος και με ακραίες καιρικές συνθήκες, χωρίς ωστόσο να αντιμετωπίσει κάποιον κίνδυνο. Έτσι, αφού κάνει ένα upgrade στο μηχανισμό πιθανότατα θα επιστρέψει για να διασχίσει και το δυτικό κομμάτι του δικτύου. Το επόμενο project του όπως ο ίδιος δηλώνει, είναι είναι διαδρομή με ποδήλατο σέρνοντας ένα τροχόσπιτο!

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΠΟ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ
NEWS
Save