Κλείσιμο σε 10 δευτερόλεπτα..
Κλείσιμο
Κλείσιμο σε 10 δευτερόλεπτα..
Κλείσιμο
19.03.2025

Κι όμως τελειώνουν: Παραστάσεις που αξίζει να προλάβεις

ΜΑΜΙ, Η καρδιά του σκύλου, Βρέχει στη Βαρκελώνη, «Απορρίπτεται», Η Δύναμη της Συνήθειας. Πέντε θεατρικές στιγμές που πριν μας αποχαιρετήσουν ζητούν για λίγο ακόμη την προσοχή μας.

MAMI

ΜΑΜΙ, του Mario Banushi

Βάλε κουκίδες στο θεατρικό σου χάρτη: Στέγη, Θέατρο Κιβωτός, Θέατρο Τέχνης Καρόλου Κουν - Υπόγειο, Θέατρο Σημείο, Θέατρο Ροές, και πριν προλάβει ο Μάρτιος να πει αντίο, δες κάτι από αυτά που σου προσφέρονται και δεν πρόλαβες - μερικές φορές είναι πιο ωραίο να ανακαλύπτεις αυτό που θα ταρακουνήσει τον κόσμο σου λίγο πριν εξαφανιστεί για πάντα.

ΜΑΜΙ

Σκηνοθεσία: Mario Banushi
Τέλος παραστάσεων: Σάββατο 22 Μαρτίου
ΣΤΕΓΗ

Το έργο: Μάμι, όπως μητέρα. Μαμ, όπως φαΐ. Κάποιος βγάζει την καρδιά του και την προσφέρει στον άλλο σαν ένα καρβέλι αχνιστό ψωμί. Ένα τοπίο μνήμης. Μια σιωπή, που κρύβει την δική της βαθιά συγκίνησης και ένα μπουκέτο ανθρώπων- ερμηνευτές επι σκηνής- που  μας παρακινεί να αναγνωρίσουμε και να αντιμετωπίσουμε τη δική μας συναισθηματική κληρονομιά

Η παράσταση: Ο 26χρονος αλβανικής καταγωγής Mario Banushi με τον θρίαμβο τωνGoodbye, Lindita και Taverna MiresiaMario, Bella, Anastasia, παρακαταθήκη, αντλεί έμπνευση από προσωπικά του βιώματα και δημιουργεί -πάλι- μιας ολότελα δική του σκηνική γλώσσα που μπορεί να φλερτάρει περισσότερο με την ποίηση παρά με την λογοτεχνία, με το βαθύ και απόκοσμο παρά με το εμφανές και το εξωστρεφές, με τον εσωτερικό θρήνο παρά με την εξωστρεφής πνιγμένη σε ανακούφηση, ιαχή. Η νέα του δημιουργία είναι πράγματι ένα οπτικό ποίημα για τη σχέση μητέρας και παιδιού. Μια πηγή ζωής, εκθαμβωτική μέσα στους λεπτεπίλεπτους συμβολισμούς που χρωστά πολλά στους δικούς του ανθρώπους. Τον Σωτήρη Μελανό στην σκηνογραφία & ενδυματολογία, τον Jeph Vanger στην μουσική σύνθεση & sound design τον Στέφανο Δρουσιώτης στον σχεδιασμός φωτισμών & συνεργάτη στη Δραματουργία. Άχαστο!

Εισιτήρια και περισσότερες πληροφορίες εδώ

Η καρδιά του σκύλου

Σκηνοθεσία: Έφη Μπίρμπα
Με τον Άρη Σερβετάλη και τον Αργύρη Πανταζάρα
Τέλος παραστάσεων: Κυριακή 30 Μαρτίου
Θέατρο Κιβωτός

Η καρδιά του σκύλου

Το έργο: Η "Καρδιά του Σκύλου" του Ρώσου συγγραφέα Μιχαήλ Μπουλγκάκοφ γράφτηκε το 1925 και δε δημοσιεύτηκε στη Σοβιετική Ένωση μέχρι το 1987 λόγω λογοκρισίας, καθώς αποτελεί μια έκδηλη καυστική σάτιρα της σοβιετικής κοινωνίας. Η πλοκή του περιστρέφεται γύρω από ένα επιστημονικό πείραμα που έχει ως στόχο να μεταμορφώσει έναν αδέσποτο σκύλο σε άνθρωπο. Ο Ρώσος καθηγητής Πρεομπραζένσκι, επιχειρεί αυτή την τολμηρή διαδικασία, αλλά τα αποτελέσματα είναι απρόβλεπτα. Ο σκύλος Σάρικ μετατρέπεται σταδιακά σε άνθρωπο αγροίκο που διαλύει τη γαλήνη της καθημερινότητας και θέτει σε κίνδυνο την κοινωνική θέση του δημιουργού του.

Η παράσταση: Δύο συνεχόμενες sold out χρονιές και μια παράσταση που έβαλε στο γραφείο της πληθώρα σημαντικών βραβείων - πέρα των υποψηφιοτήτων. Η σκοτεινή αυτή περιπέτεια στα όρια της επιστημονικής αλληγορίας, της σάτιρας και της κοινωνικής κριτικής χρωστά πολλά στην αχαλίνωτη φαντασιακή μπαγκέντα της σκηνοθέτιδας που βρίσκει πάντα έναν σχεδόν κινηματογραφικό τρόπο για να εξηγεί και να οριοθετεί τους όποιους αγγέλους και δαίμονες της. Δίκαιη αναγνώριση σε μια ανθρωπολογική μελέτη που έδειξε τα δόντια της επί σκηνής.

Εισιτήρια και περισσότερες πληροφορίες εδώ 

Βρέχει στη Βαρκελώνη

του Πάου Μιρό
Σκηνοθεσία: Βαγγέλης Θεοδωρόπουλος                                                                                                                               
Τέλος παραστάσεων: Κυριακή 30 Μαρτίου
Θέατρο Τέχνης Καρόλου Κουν - Υπόγειο

Βρέχει στη Βαρκελώνη

Το έργο: Η Λάλι είναι μια σεξεργάτρια που ζει σε ένα ημιυπόγειο κοντά στο λιμάνι της Βαρκελώνης, μαζί με τον Κάρλος, τον άνεργο εραστή και προαγωγό της. Έχει έναν τακτικό πελάτη, τον Νταβίντ, ιδιοκτήτη βιβλιοπωλείου. Η Λάλι αρχίζει σιγά σιγά να αναπτύσσει μια ιδιαίτερη σχέση με τον Νταβίντ, που της δίνει βιβλία να διαβάζει και της ανοίγει έναν καινούριο κόσμο, με αποτέλεσμα να θέλει να εγκαταλείψει το πεζοδρόμιο.

Η παράσταση: Σε αυτή την ιστορία που θέλει να μοιάσει με παραμύθι αλλά δεν έχει στην πραγματικότητα το τέλος των παραμυθιών, η πραγματικότητα θα υπερισχύσει της επιθυμίας. Ο Βαγγέλης Θεοδωρόπουλος σκηνοθετεί σχεδόν σαν θρόισμα τον Ανδρέα Κοντόπουλο, τον Κώστα Καζανά και τη Δήμητρα Ματσούκα, τους παρακολουθεί, δεν ξύνει τις πληγές τους, τους αγγίζει με στωικότητα, τους χαϊδεύει με ευαισθησία και κατανόηση. Τους οδηγεί στο φως, αλλά αποχωρεί πριν δει καν αν αυτοί το αγγίξουν. Και αυτοί του το ανταποδίδουν, ξεφυλλίζοντας τις πιο εσωτερικές τους ρωγμές σαν να ανοίγουν βιβλία που είχαν πάντα μπροστά τους αλλά δεν έβλεπαν ποτέ.  

Εισιτήρια και περισσότερες πληροφορίες εδώ 

«Απορρίπτεται»

Σκηνοθεσία: Τάσος Πυργιέρης  
Τέλος παραστάσεων: Κυριακή 30 Μαρτίου
Θέατρο Σημείο

Απορρίπτεται

Το έργο: Ένα πολυτελές ξενοδοχείο, ένα φεγγαρόλουστο λιμάνι και δύο ζευγάρια συζύγων ερωτευμένα σφόδρα μεταξύ τους, μπλέκονται σε ένα παιχνίδι ερωτικής ανταλλαγής. Ο κος Τζούνο πολιορκεί την κα Λαν, ο κος Λαν διεκδικεί την κα Τζούνο, ενώ και οι δύο κυρίες φαίνονται διαθέσιμες. Την ίδια στιγμή, όλοι δηλώνουν την αφοσίωσή τους στους συντρόφους τους. Ο νομπελίστας δραματουργός  Τζωρτζ Μπέρναρντ Σω, από το μακρινό 1912, γράφει το θεατρικό μονόπρακτο Overruled με τρόπο διορατικό, φέρνοντας στο προσκήνιο μια θεματολογία που παραμένει ταμπού ακόμα και μέχρι τις μέρες μας: ο έρωτας και ο γάμος, και οι κοινωνικές συμβάσεις που τους διέπουν.

Η παράσταση: Ο εμπνευσμένος σκηνοθέτης παρουσιάζει για πρώτη φορά στην Ελλάδα αυτή τη φαρσοκωμωδία-μινιατούρα και την ποτίζει με χιούμορ, διαύγεια και μυστηριώδη ατμόσφαιρα. Δεν χαρίζεται στην απλότητα της ροής. Επεμβαίνει με άκρως διασκεδαστικό τρόπο και μετατρέπει τις ανάγκες της ανθρώπινης φύσης σε καθρέφτη από τον οποίο δύσκολα ξεφεύγεις - ευτυχώς για εμάς, ό,τι κι αν είναι αυτό που δείχνει, το κάνει με χαμόγελο και καλοσύνη.  

Εισιτήρια και περισσότερες πληροφορίες εδώ

Η Δύναμη της Συνήθειας

του Τόμας Μπέρνχαρντ 
Σκηνοθεσία: Γιάννος Περλέγκας σε συνεργασία με την ομάδα χορευτών και ακροβατών «κι όμΩς κινείται»
Τέλος παραστάσεων: Κυριακή 30 Μαρτίου
Θέατρο Ροές

Η δύναμη της συνήθειας

Το έργο: Δύο είναι οι έγνοιες του διευθυντή του περιοδεύοντος τσίρκου Καριμπάλντι: αφενός η επιβίωση της μικρής οικογενειακής του επιχείρησης και αφετέρου η εδώ και 22 χρόνια αποτυχημένη του προσπάθεια να τελειοποιήσει, με τον πενταμελή του θίασο, το «Κουϊντέτο της Πέστροφας» του Φραντς Σούμπερτ. Ο ίδιος παλεύει εδώ και 22 χρόνια να τελειοποιηθεί στο βιολοντσέλο, να φτάσει τη δεξιοτεχνία του ειδώλου του, του μεγάλου τσελίστα Πάμπλο Καζάλς.  Ο Τόμας Μπέρνχαρντ γράφει το έργο το 1974 για να παρασταθεί στο Φεστιβάλ του Σάλτσμπουργκ, και φέρει τον υπότιτλο «κωμωδία». Είναι το πρώτο από μια σειρά έργων που γράφει για τον ηθοποιό Μπέρνχαρντ Μινέτι.

Η παράσταση: Χορός, μουσική, ακροβατικά, μια θεατρική -βαθιά, κατ’ ουσία ποιητική- γλώσσα που ψάχνει νέες πτυχές του εαυτού της, η γνωστή (υπέροχη) επανάληψη λέξεων που αγαπά ο Μπέρνχαρντ και ένα Γιάννος Περλέγκας παθιασμένος και εκφραστικότατος να «ηγείται» μια ομάδας που ξέρει και τι είναι και τι θέλει να πει και κυρίως πως αυτό μπορεί να το καταφέρει. Από τα κερδισμένα στοιχήματα της σεζόν.

Εισιτήρια και περισσότερες πληροφορίες εδώ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΠΟ ΘΕΑΤΡΟ
NEWS
Save