Δεσποινίς Διευθυντής
Πρώην απουσιολόγοι με διαχρονικά άβολη συμπεριφορά απέναντι στο εκάστοτε αντικείμενο του πόθου τους./ Μηχανικοί με απλήρωτο ακόμα ΤΣΜΕΔΕ, που έχουν όνειρο μια μέρα να κατασκευάζουν μόνο γέφυρες στο Καρπενήσι, για να επιστρέψουν στη φύση και στα μέρη απ’ όπου ξεκίνησε την πολιτική του καριέρα ο Κώστας ο Μπακογιάννης.
Η Παριζιάνα
Μις Ντράμα Κουήν της γειτονιάς τους για τα τελευταία 15 χρόνια. Εκλέγονται κάθε χρόνο παμψηφεί και έχουν ως αγαπημένο σπορ το να ρίχνουν τσαντιές σε όποιον διαφωνεί μαζί τους./ Δημοσιογράφοι μόδας, απόφοιτοι της Σχολής Βελουδάκη, που δε μπορούν να τραβήξουν μια ίσια γραμμή, αλλά πιστεύουν ακράδαντα ότι είναι πολύ πιο ταλαντούχοι απ’ ό,τι άλλοι Έλληνες που κάνουν καριέρα στο σχέδιο μόδας και πετάνε βελάκια στη φωτογραφία της Mary Katrantzou, όταν θέλουν να βγάλουν από μέσα τους την κούραση της ημέρας.
Μια τρελή τρελή οικογένεια
Τριαντάρες με βίντατζ γκαρνταρόμπα που αποτελείται από hand picked κομμάτια από κρυφά χλιδογιουσουρούμ του Μιλάνο, που έχουν σε κάντρο φωτογραφία της Ντένης Μαρκορά και αποκαλούν χαϊδευτικά την κολλητή τους «Μαρούσκα»./ Καταπιεσμένοι πατεράδες κοριτσιών των νοτίων ή βορείων προαστίων, πρώην μεγάλοι χορηγοί του οίκου Louis Vuitton, «
τις καλές εποχές, που ο κατασκευαστικός τομέας ανθούσε».
Τζένη Τζένη
Πολιτικοποιημένα παιδιά οικογενειών με πάνω από 2 τελειωμένα κομματόσκυλα στη σύνθεσή τους, που πρώτα έμαθαν απέξω τη σύνθεση του Εκτελεστικού Γραφείου του ΠΑΣΟΚ και μετά την προπαίδεια./ Γεροντοκόρες φιλόλογοι, αποσπασμένες σε γραφεία βουλευτών της επαρχίας, που δεν κατάφεραν ποτέ να παντρευτούν τον βουλευτή, όσο κι αν έκαναν μονίμως τα γλυκά μάτια και τον πιο μερακλήδικο ελληνικό καφέ σε ολόκληρο το ελληνικό κοινοβούλιο.
Μανταλένα
Κρυφές ακραιφνείς «
βουγιουκλακικές» που κατά βάθος προτιμούν την «
Αρχόντισσα και τον Αλήτη», αλλά στην έρευνα που διεξήχθη απάντησαν τη συγκεκριμένη ταινία, because «ασπρόμαυρη κομεντί με κοινωνικά μηνύματα και σάουντρακ Μάνου Χατζιδάκι, γυρισμένη στην Αντίπαρο πριν γίνει χίπστερ και μετά Χαλάνδρι του Αιγαίου».
«Οποιαδήποτε άλλη Αλίκη»
Όσοι δεν κώλωσαν να δηλώσουν δημοσίως ότι το ελληνικό σινεμά που έμαθαν κι αγάπησαν από μικροί περιλάμβανε την ξανθή κόμη της Αλίκης, το βερικοκί κραγιόν της, τις ψεύτικες βλεφαρίδες της σε πάχος πακιστανικής μπουχάρας και απανωτούς καυγάδες με το Δημήτρη Παπαμιχαήλ, το once in a lifetime πειραιώτεκνο που, όταν χόρευε και δεν ίδρωνε φανερά το πουκάμισο στις μασχάλες, δεν είχε φάση η σκηνή.
Νύχτα γάμου
Παντρεμένοι με παιδιά, εκατέρωθεν παρεμβατικές πεθερές και πλούσιες συλλογές συνταγών χαλβά και κεφτέδων.
Της κακομοίρας
Ολντ σκουλ τύποι, που πιστεύουν ότι το ελληνικό σινεμά χάλασε μετά το τεχνικολόρ κι έχουν πάει να δουν και τη μεταφορά της ταινίας στο θέατρο, δια χειρός Πέτρου Φιλιππίδη./ Παππούδες που το μπακάλικο του Ζήκου τους θυμίζει τα παιδικά τους χρόνια στα Άνω Πετράλωνα, τότε που οι δρόμοι ήταν χωμάτινοι κι οι ψυχές των ανθρώπων αγνές.
«Οποιαδήποτε κουλτούρα»
Όσοι λένε καθημερινά στον εαυτό τους πιο πολλά ψέματα απ’ ό,τι συνολικά ο Χριστόφορος Παπακαλιάτης σε 25 επεισόδια σειράς του./ Αυτοί που είχαν πάρα πολύ αριστερούς γονείς, οι οποίοι πίστευαν ότι το λαϊκό κίνημα υπονομεύεται διαχρονικά από τις ταινίες που παρήχθησαν μαζικά επί μαύρης επταετίας και απαγόρευαν μέσα στο σπίτι ο,τιδήποτε προερχόταν από τη
Φίνος Φιλμς, δίνοντας έμφαση κατά την ανατροφή των παιδιών τους στην εργογραφία του Θεόδωρου Αγγελόπουλου.
Θου Βου
Όσοι πιστεύουν ότι το ξύλο βγήκε από τον Τζέιμς Μποντ./ Αυτοί που κατά τη διάρκεια της στρατιωτικής τους θητείας ταυτίστηκαν με το Θανάση Βέγγο στη φάση της εκπαίδευσής του ως πράκτορα 000.
The κόπανοι
Νοσταλγοί των 80s, που πέρασαν όλα τους τα εφηβικά χρόνια απλωμένοι σαν σταφίδες στις καφετέριες της πλατείας της Νέας Σμύρνης και τώρα, αν οδηγούν στην εθνική οδό και βρίσκεται από πίσω τους κανένα ωραίο γκομενάκι, του κερνάνε τα διόδια.
Εκείνο το καλοκαίρι
Εξηντάρες αιώνια ερωτευμένες με το Λάκη Κομνηνό, που όταν φοιτούσαν στο εξατάξιο γυμνάσιο κολλούσαν στα τετράδιά τους φωτογραφίες του από τα περιοδικά της εποχής. Στη μια πλευρά ο Λάκης, στην άλλη ο αλλοδαπός Λάκης, δηλαδή ο Αλέν Ντελόν.
Η κάλπικη λίρα
Κουλτουριάρηδες της σχολής του Ράινερ Βέρνερ Φασμπίντερ (και ξερό ψωμί) που κοιτάνε με σηκωμένο φρύδι όσους τους αρέσουν οι πιο τσιριμπίμ τσιριμπόμ ελληνικές ταινίες, επειδή πρέπει να θες σώνει και καλά να σε καταπιεί τούτη η γης που την πατούμε, όταν βλέπεις ταινία, αλλιώς δεν είναι ταινία, είναι τσιφτετέλι ξέρω ‘γω. Άμα θέλαμε τέτοιο πλοτ, μαντάμ, θα διαλέγαμε να δούμε ιρανική ταινία. Να ξεσκάσουμε λίγο, είπαμε.
Λούφα και Παραλλαγή
Όσοι πιστεύουν ότι ο στρατός είναι μια μαλακία και μισή, παρότι υπηρέτησαν εννιάμηνο στο Ναυτοδικείο και ξυνόταν με το γκρέιντερ, γιατί η τσουγκράνα αφήνει κενά./ Πατεράδες που έχουν κάνει θητεία τα πρώτα χρόνια της Μεταπολίτευσης για 27 μήνες στους Τοξότες Ξάνθης και κουνάνε συγκαταβατικά το κεφάλι τους, όποτε μιλάει ο Νίκος Καλογερόπουλος./ Οι κόρες των προαναφερθέντων πατεράδων, που δεν έχουν πάει μεν στο στρατό, αλλά «
για να θέλει ο μπαμπάς να το βλέπουμε μια φορά το τρίμηνο, κάτι θα ξέρει».
Η χαρτοπαίχτρα
Όσοι κλειδώνουν τη μάνα τους στο μπάνιο, όποτε παίζει ο Παναθηναϊκός, γιατί είναι γκαντέμω και αν κυκλοφορεί στο σαλόνι, τρώνε τα γκολ δυο δυο./ Όσοι παίρνουν τη γιαγιά τους τηλέφωνο να ξεματιάσει το Δημήτρη Διαμαντίδη πριν από κάθε κρίσιμο ευρωπαϊκό αγώνα.