
Με το βλέμμα στραμμένο στην κληρονομιά του Superstar, του sneaker που ταξίδεψε από τα γήπεδα του μπάσκετ στη street κουλτούρα και κατέληξε να γίνει το απόλυτο icon κάθε γενιάς, η adidas Originals παρουσίασε την καμπάνια “Superstar: The Original” και στην Ελλάδα.
Η καμπάνια ταξιδεύει σε όλο τον κόσμο, με αφηγητή τον Samuel L. Jackson και πρωταγωνιστές όπως τη Missy Elliott, τη JENNIE και τον Anthony Edwards.
Στην Αθήνα όμως, η ιστορία γράφτηκε με τον δικό μας τρόπο. Με ένα all-day party, με δυνατά, φεστιβαλικά beats και activations που έκαναν τους καλεσμένους κομμάτι του μύθου.
Η κλασική φιγούρα με τις τρεις λωρίδες, έφερε και πάλι το κοινό πιο κοντά στη φιλοσοφία του: “It just takes one. Before there can be a thousand”.


Το πάρτι
Στην καρδιά της πόλης, στις 3 Σεπτεμβρίου, στήθηκε ένα ολοήμερο event γεμάτο μουσική και urban vibes. Η μέρα ξεκίνησε με μουσική και drinks all day για όσους είχαν ψωνίσει και συνεχίστηκε μέχρι να σκοτεινιάσει. Στα decks έπαιξαν Electra, Nick Zisou και The Pizzaman Project, σε συνεργασία με το Primer Music Festival, δίνοντας στην ατμόσφαιρα το τέλειο urban vibe. Οι καλεσμένοι έφυγαν με exclusive printed tees και άπειρες φωτογραφίες από το AI photobooth, την πιο viral γωνία του event.






Το booth «διάβαζε» το πρόσωπο σου και σε έντυνε ψηφιακά με τα apparel και τα accessories της καμπάνιας. Το αποτέλεσμα έφτανε στο mail σου σε μορφή photo collage, έτοιμο για story στο Instagram. Όσοι το ανέβαζαν, έμπαιναν στο παιχνίδι για VIP tickets. Η φάση ήταν τόσο instant που ένιωθες σαν να μπήκες κι εσύ στο καστ της καμπάνιας.


Στο φεστιβάλ
Το ίδιο AI photobooth συνέχισε να γράφει ιστορία στο Primer Festival το διήμερο 6 και 7 Σεπτεμβρίου, μόνο που αυτή τη φορά δεν υπήρχε διαγωνισμός, απλώς η εμπειρία του να σε βλέπεις σαν original superstar. Ανάμεσα στον κόσμο που επισκέφθηκε το location ήταν και οι influencers Chris Karakatsanis, Helen Rico, Dat Lilly και Malamatenia, ντυμένοι με το δικό τους, ιδιαίτερο, Superstar στυλ.









Δίπλα του, ένα bedazzling corner έδινε την ευκαιρία σε όλους να φτιάξουν εκείνη τη στιγμή το δικό τους look, εμπνευσμένο από την αυθεντικότητα που εκπροσωπεί το Superstar, λίγο πριν μπουν στο live crowd. Glitter, stones, χρώμα, ό,τι χρειάζεσαι για να απογειώσεις το festival look σου.

Το “Superstar: The Original” αφηγείται την ιστορία του sneaker που έγινε σύμβολο πρωτοπορίας και πολιτιστικής αλλαγής. Η καμπάνια είναι η απόδειξη ότι το sneaker που φόρεσαν skaters, rappers, μουσικοί και icons συνεχίζει να σημαίνει originality χωρίς συμβιβασμούς. Στην Αθήνα, αυτό μεταφράστηκε σε εμπειρία: μουσική, κοινότητα και την αίσθηση ότι γίνεσαι κι εσύ κομμάτι μιας παγκόσμιας ιστορίας.