Κλείσιμο σε 10 δευτερόλεπτα..
Κλείσιμο
Κλείσιμο σε 10 δευτερόλεπτα..
Κλείσιμο

«Μικρά Όμορφα Άλογα»: H ταινία του Μιχάλη Κωνσταντάτου στους κινηματογράφους από σήμερα

Η δεύτερη μεγάλου μήκους ταινία του Μιχάλη Κωνσταντάτου, ένα ατμοσφαιρικό ψυχολογικό θρίλερ «για όσα δε λέγονται, αλλά καταλαβαίνουμε ότι υπάρχουν. Όσα δεν πρόκειται ποτέ να ειπωθούν αλλά βρίσκονται πάντα εκεί για όποιον θέλει να τα δει».

Έπειτα από επιτυχημένες προβολές σε Ασία, Ευρώπη, Β. Αμερική αλλά και το Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης, τον Μάρτιο του 2021, εν μέσω λόκνταουν, τα Μικρά Όμορφα Άλογα, η μεγάλου μήκους ταινία του Μιχάλη Κωνσταντάτου, συνάντησε για πρώτη φορά το κοινό της διαδικτυακά στο πλαίσιο της πρωτοβουλίας ενίσχυσης του κινηματογραφικού κλάδου «Ανοίξτε τα κλειστά σινεμά στο σπίτι σας». Από τις 25 Νοέμβρη, με μια επιτυχημένη πορεία online διανομής σε περισσότερες από 15 χώρες και με τα σινεμά επιτέλους ανοιχτά,
επιστρέφει στον φυσικό της χώρο: την κινηματογραφική αίθουσα και είναι η καλύτερη ταινία που ΔΕΝ είδατε ακόμα φέτος στο σινεμά.

Για τη δεύτερη ταινία του μετά το πολυβραβευμένο “Luton”, ο Μιχάλης Κωνσταντάτος επιστρέφει με ένα ατμοσφαιρικό ψυχολογικό θρίλερ «για όσα δε λέγονται, αλλά καταλαβαίνουμε ότι υπάρχουν. Όσα δεν πρόκειται ποτέ να ειπωθούν αλλά βρίσκονται πάντα εκεί για όποιον θέλει να τα δει». Μέσα από την ιστορία ενός παντρεμένου ζευγαριού σε μια κρίσιμη καμπή της κοινής του πορείας, τα Μικρά Όμορφα Άλογα διηγούνται μια ιστορία για μεγάλες προσδοκίες και ματαιώσεις, τη λαχτάρα για συντροφικότητα και αποδοχή αλλά και τα ψέματα που κατασκευάζουμε χωρίς ν’ αντιλαμβανόμαστε ότι είναι τα ίδια εκείνα που μπορούν να μας καταστρέψουν.

Σύνοψη

Μετά από μία απότομη αλλαγή στη ζωή τους, η Αλίκη και ο Πέτρος βρίσκουν πρόσκαιρο καταφύγιο σε μια μικρή παραθαλάσσια επαρχιακή πόλη μαζί με τον μικρό τους γιο, Παναγιώτη. Και οι δύο έχουν βρει προσωρινές δουλειές, μέρος ενός ευρύτερου σχεδίου να επιστρέψουν γρήγορα και μόνιμα στην Αθήνα. Η Αλίκη όμως αρχίζει να συνειδητοποιεί ότι το σχέδιο τους δεν λειτουργεί ή ακόμα χειρότερα ότι μπορεί καν να μην υπάρχει. Ο Πέτρος αντιλαμβάνεται την συναισθηματική απομάκρυνσή της ως μια σιωπηρή αποδοκιμασία για αυτά που δεν μπορεί να της προσφέρει. Η απόσταση ανάμεσά τους μεγαλώνει επικίνδυνα κι οι δυο τους κινδυνεύουν να παγιδευτούν σε έναν ιστό από ψέματα που οι ίδιοι έπλεξαν.