Η είσοδος της Πειραιώς 260, με το ερεβώδες μωβί λουλούδι της φετινής αφίσας του Φεστιβάλ Αθηνών και Επιδαύρου, είναι ορθάνοιχτη, μετά από καιρό. Ενώ ο άνεμος λυσσομανά, εργάτες στήνουν στην ανοιχτωσιά μετά τα ταμεία, που σιγά σιγά ξεσκονίζονται κι αποκτούν ζωή, τη σκηνή για τη συναυλία της έναρξης του Φεστιβάλ. Μέσα στις δύο από τις τρεις σκηνές του φεστιβαλικού συμπλέγματος τεχνικοί ετοιμάζουν σε πυρετό τον εξοπλισμό. Βρισκόμαστε στο παραπέντε της πρώτης πρεμιέρας και υπάρχουν σημεία όπου ακόμα επικρατεί η εικόνα της παραίτησης. Σκόνη παντού. Ηθοποιοί και βοηθοί από τις πρόβες του θιάσου της Ορέστειας του Γ.Χουβαρδά κάνουν διάλειμμα στον εξωτερικό χώρο πίσω από τα παρασκήνια, που εφάπτεται με την Καλών Τεχνών, πίνοντας καφέ και συζητώντας, ενώ το τεχνικό προσωπικό της Πειραιώς πηγαινοέρχεται ασταμάτητα παντού. «Μην ανησυχείτε. Αύριο θα είναι όλα έτοιμα», καθησυχάζει τους συναδέλφους της μια παλιά καραβάνα. Εμφανίζεται ο νέος καλλιτεχνικός διευθυντής Βαγγέλης Θεοδωρόπουλος χαμογελαστός με τη μηχανή του για το ραντεβού μας. Είναι 5 το απόγευμα. Εγγλέζος! Ο κόσμος της Πειραιώς τον χαιρετά εγκάρδια.