06.06.2018

Η Airhelp ανακοινώνει τις καλύτερες αεροπορικές εταιρίες & αεροδρόμια στο Airhelp Score 2018

Το AirHelp Score αποδεικνύει ότι οι αεροπορικές εταιρείες που επικεντρώνονται στους επιβάτες τους καταλήγουν στην κορυφή.

Η AirHelp, η κορυφαία εταιρία αποζημίωσης πτήσεων παγκοσμίως, ανακοίνωσε την ετήσια βαθμολογία AirHelp Score για τις καλύτερες αεροπορικές εταιρείες και αεροδρόμια παγκοσμίως. Σύμφωνα με το Score 2018 της AirHelp υπήρξαν νέοι νικητές για τις αεροπορικές εταιρείες με την Qatar Airways να καταλαμβάνει την πρώτη θέση, ακολουθούμενη από την Lufthansa και την Etihad Airways. Το AirHelp Score, είναι η πιο ολοκληρωμένη και ακριβής αξιολόγηση με βάση τα δεδομένα των αεροπορικών εταιρειών και των αερολιμένων, αξιολογώντας τα σχετικά με την ποιότητα των υπηρεσιών, τις επιδόσεις κατά την άφιξη, την επεξεργασία των αιτήσεων αποζημίωσης και την ανάλυση της αίσθησης των καταναλωτών σε online μέσα.

Το AirHelp Score αποδεικνύει ότι οι αεροπορικές εταιρείες που επικεντρώνονται στους επιβάτες τους καταλήγουν στην κορυφή

Η βελτίωση των επιδόσεων σε πραγματικό χρόνο και η γρήγορη επεξεργασία των αιτήσεων αποζημίωσης επέτρεψαν στην Qatar Airways να υποβιβάσει τη Singapore Airlines, η οποία έπεσε στην 4η θέση, μεταξύ 72 αεροπορικών εταιρειών για το 2018. Σε παγκόσμια κλίμακα, η Lufthansa, η Etihad Airways και η South African Airways βρέθηκαν στις πέντε πρώτες θέσεις. Μεταξύ των κορυφαίων αεροπορικών εταιρειών της Ελλάδας ανάλογα με τον όγκο των επιβατών, βρίσκεται πρώτη η Aegean Airlines δεύτερη η Ryanair και τρίτη η EasyJet. Οι πέντε αεροπορικές εταιρείες που βρίσκονται παγκοσμίως με τις χαμηλότερες βαθμολογίες, σύμφωνα με τα κριτήρια της μελέτης, είναι οι αεροπορικές Air Mauritius, Easyjet, Pakistan International Airlines, Royal Jordanian Airlines και WOW Air.

“Το AirHelp Score για το 2018, δείχνει ότι καθώς ο ανταγωνισμός κλιμακώνεται μεταξύ των αεροπορικών εταιρειών εκείνοι που θέτουν τους επιβάτες ως προτεραιότητα, θα βγουν οι νικητές μακροπρόθεσμα. Για πολύ καιρό οι αεροπορικές εταιρείες είχαν επικεντρωθεί σε μειώσεις κόστους χωρίς να λαμβάνουν υπόψη τους ανθρώπους που εξυπηρετούν. Είμαστε ενθουσιασμένοι που βλέπουμε μια θετική μετατόπιση σε πολλές αεροπορικές εταιρείες που θέτουν τώρα τους επιβάτες ως προτεραιότητα και όταν τα πράγματα πάνε στραβά αυτές οι αεροπορικές εταιρείες αναλαμβάνουν την ευθύνη και αποπληρώνουν τις οφειλόμενες αποζημιώσεις γρήγορα και χωρίς ταλαιπωρία», δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της AirHelp και συνιδρυτής, Henrik Zillmer. "Συγχαίρουμε την Qatar Airways, η οποία τοποθετεί συνεχώς τους πελάτες της πρώτους και διατηρεί τη θέση της στις τρεις πρώτες θέσεις από το 2015 και φέτος βρίσκεται πρώτη. Ελπίζουμε περισσότερες αεροπορικές εταιρείες να λάβουν γνώση του τι κάνουν οι ανταγωνιστικές εταιρείες ώστε να διασφαλίζουν μια βελτιωμένη εικόνα το επόμενο έτος."

Σύμφωνα με το Score της Airhelp, οι αξιολογήσεις αερολιμένων δείχνουν ότι η βελτίωση εξακολουθεί να είναι απαραίτητη

Φέτος σημειώθηκε επίσης μετατόπιση στις αξιολογήσεων των αερολιμένων. Οι πελάτες είχαν τις καλύτερες εμπειρίες στο Διεθνές Αεροδρόμιο Hamad, στο Διεθνές Αεροδρόμιο Αθηνών και στο Διεθνές Αεροδρόμιο Τόκιο Χανέντα, τα οποία κατατάχθηκαν στην τριάδα της κορυφής, ενώ το αεροδρόμιο του Stansted του Λονδίνου και το Διεθνές Αεροδρόμιο του Κουβέιτ έφτασαν κοντά στις κατώτερες θέσεις. Όλα τα αεροδρόμια αξιολογήθηκαν βάσει των επιδόσεων σε πραγματικό χρόνο, της ποιότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών και των εμπειριών των επιβατών που εκφράζονται στα κοινωνικά δίκτυα.

"Είναι σαφές ότι οι Η.Π.Α. χρειάζονται σημαντική βελτίωση, λόγω των πολλών πτήσεων με overbooking και των ακυρώσεων που ακούμε να γίνονται πρωτοσέλιδα κάθε μήνα, καθώς και τη συνεχή κακομεταχείριση των Αμερικανών καταναλωτών", δήλωσε ο Zillmer. "Δεν είναι περίεργο ότι οι περισσότερες αεροπορικές εταιρείες που εδρεύουν στις Η.Π.Α. και τα αεροδρόμια έλαβαν χαμηλές βαθμολογίες στο Score της AirHelp. Είναι σημαντικότερο από ποτέ για τους καταναλωτές να διεκδικούν τα δικαιώματα τους."

Το AirHelp Score 2018 σηματοδοτεί την έκτη αναφορά της εταιρείας από την έναρξη των αξιολογήσεων το 2015. Η AirHelp ανέπτυξε αυτή την ετήσια έκθεση για να συνδυάσει τις γνώσεις των εμπειρογνωμόνων και την τεχνογνωσία του κλάδου, παρέχοντας στους επιβάτες των αεροσκαφών όλες τις πληροφορίες που χρειάζονται για να κλείσουν μια πτήση και να αισθάνονται σίγουροι για τις επιλογές τους. Για να δείτε όλα τα αποτέλεσμα του AirHelp Score επισκεφτείτε την AirHelp.com/AirHelpScore.

Οι επιβάτες αεροπορικών πτήσεων που έχουν υποστεί καθυστέρηση ή ακύρωση της πτήσης τους μπορούν να ελέγξουν την επιλεξιμότητά τους για αποζημίωση ακόμη κι όταν βρίσκονται στο αεροδρόμιο & να υποβάλουν αίτηση σε λίγα λεπτά μέσω της δωρεάν εφαρμογής της AirHelp για κινητά, διαθέσιμη για iOS και Android. Επίσης, χρησιμοποιώντας το νέο εργαλείο της AirHelp, οι ταξιδιώτες μπορούν να ελέγξουν αυτόματα την αποζημίωση των πτήσεων για παρελθούσες και μελλοντικές πτήσεις.

TRENDING NOW
MOST SHARED
JUST PUBLISHED